-
SHS > Løsninger > Kontorbygninger > Besøgssystemer til kontorbygninger
kontor_och_bostader_001

Gør besøgshåndteringen nemmere med Check In

Med et digitalt besøgssystem som Check In, får du mange fordele for både besøgende, receptionister og dine medarbejdere. Øg dit serviceniveau, sænk dine omkostninger, og hold et højt sikkerhedsniveau – alt sammen på samme tid.

Besøgssystem til kontorbygninger

SystemHouse Solutions besøgssystem Check In, er udviklet til at forenkle og effektivisere besøgsflowet i kontorbygninger. Medarbejderne får adgangskort til dit adgangskontrolsystem, og besøgende kan tjekke ind med QR-koderne fra Check In systemetet. Registrering kan fx ske uden for bygningen, fra en udendørs scanner, eller inde i et receptionsområde. Med Check In, kan du lette arbejdet for receptionisten eller vagten i forbindelse med besøg. Du kan også forbinde Check In til dit adgangskontrolsystem, og give adgang og udlevere adgangskort til besøgende, der skal have adgang til bestemte områder.

manned_inbuilt_speedgate

Giv den enkelte besøgende den bedste modtagelse

Besøgssystemet Check In håndterer alle besøgende på jeres kontor, uanset om det er bemandet eller ej. Takket være indbygget telefoni- og lydsystem i besøgskiosken, kan du yde samme service, som hvis det var bemandet. Det er sikkert, brugervenligt og omkostningseffektivt.

Markedsledende besøgssystem

Sådan fungerer Check In

Check in giver dig mulighed for at strømline besøgsstyring og mindske arbejdsbyrden for receptionister og administratorer i en kontorbygning. Men den brugervenlige grænseflade, kan hele systemet kan nemt håndteres på receptionisternes almindelige pc’ere. Gæstekort kan udskrives, før de besøgende ankommer til møder, og en besøgende eller gruppe kan hurtigt registrere sig i besøgskiosker ved hjælp af QR-koderne fra invitationerne i deres mobiltelefoner. Besøgende uden forudgående aftaler, kan nemt søge efter værter og komme i kontakt med dem, da systemet har et indbygget IP-telefonisystem, der kan ringe op til værten og sige, hvem der er på besøg og hvor. Et møde kan bookes overalt i bygningen, og du kan møde dine besøgende i det reserverede mødelokale.

Integration med kalender

Check In kan leveres med integration til Exchange/Outlook/Office 365. Det gør det nemmere at forhåndsregistrere besøgende fra Outlook-invitationer, når du reserverer et mødelokale og inviterer gæster. På den måde kan besøgende, ved hjælp af en QR-kode, som de får via mail-invitationen, tjekke ind i en besøgskiosker, og kan fx. også åbne en dør, elevator eller en Speedgate direkte i mobilen. Alt er planlagt med start- og sluttider for deres adgangsrettigheder.

Effektiv modtagelse med QR-koder

Besøgende tjekker hurtigt og nemt ind med de QR-koder, de har modtaget aftenen før besøget. Invitationen kan sendes via SMS eller e-mail. Den personlige QR-kode kan fx. også åbne porte og døre og give adgang til mødelokaler, samt tilbyde hurtig indtjekning, når du registrerer dig i en besøgskiosk. Besøgssystemet Check In kan konfigureres på flere måder. Det kan bruges med en scanner ved en dør eller speedgate, der sender en SMS-meddelelse til værten, eller en besøgskiosk, der ringer op til værten.

Bekræft eller tal med dine besøgende, når de tjekker ind i kiosken

Besøgssystemet Check In kan underrette eller sende en SMS til værten, alternativt ringe til værten fra en besøgskiosk. En stemme siger, hvem der er på besøg, og hvad man skal gøre. Ved at trykke på 1 bekræftes den besøgende, ved at trykke på 2 taler du med den besøgende. Når du bekræfter, udfylder den besøgende fx en GDPR-samtykkeformular eller besvarer andre spørgsmål eller godkender fx. gældende sikkerhedsinstruktioner for virksomheden, før der gives adgang. Det udskrives et gæstekort i kiosken. Takket være det indbyggede lydsystem og SIP-telefonopkaldsfunktionen kan du tale med den besøgende og give instruktioner eller blot bede ham/hende om at vente på dig i lobbyen.

Fleksibel og sikker besøgsstyring

Besøgskiosken kan tilsluttes en dør, port, eller elevator, som åbnes så snart den besøgende er blevet godkendt. Systemet kan også konfigureres, så det sender en SMS i stedet for at ringe op, når der er besøg. Check In er meget fleksibelt og du vælger selv, hvordan det skal konfigureres, og om du ønsker fritstående kiosker, vægmonterede kiosker eller en minikiosk på en skranke.

Håndtering af flere bygninger i et system

Hvis du har flere lokationer i forskellige regioner/lande, skal du blot administrere Check In fra ét administrationscenter. Hvert kontor/lokation kan også konfigurere deres eget system med hensyn til IP-telefoni, SMS-meddelelser, særlige knapper og funktioner. Det sker alt sammen, i samme overordnede brugerplatform, med forskellige niveauer af adgangsrettigheder.

Besøgssystem til kontorhoteller

SystemHouse Solutions besøgssystem er installeret i kontorhoteller rundt om i hele Skandinavien. For at lette besøgshåndteringen, lægges alle lejeres logoer ind på besøgskioskens startskærm, så den besøgende nemt kan vælge den virksomhed, de skal besøge og registrere sig jer.
Den enkelte lejer kan administrere deres medarbejderliste og telefonnumre for hver virksomhed, ved hjælp af virksomhedens administrator i Check In.

Geely Innovation Centre

Med Integra systemet og dens web-baseret brugerflade, Artifex, investerer Geely Innovation Center i Göteborg i et sikringssystem, der opfylder høje standarder for sikkerhed, integration og håndtering af mange mennesker, samt fremragende alarmpræsentation.

Mange af Nordens mest krævende virksomheder er afhængige af vores sikkerhedsekspertise

Det er bestemt ikke tilfældigt, at produkter fra SystemHouse Solutions bliver installeret på hospitaler, forsyningsselskaber og teknikhuse, i fængsler, på museer, fabrikker, uddannelsesinstitutioner og kontorbygninger over hele Norden. Vores smarte løsninger garanterer pålidelighed og det højeste beskyttelsesniveau af bygninger og mennesker, døgnet rundt. Vi er meget stolte af alle vores tilfredse kunder, og her kan du møde nogle af dem.

Kontakt os for
mere information

Send en besked