-
SHS > Fortrolighedspolitik

Fortrolighedspolitik

Hos SystemHouse Solutions beskytter vi vores kunders privatliv. Derfor vil vi informere dig om, hvordan vi håndterer dine personlige data sikkert i fremtiden.

Kun via din tilladelse, gemmer vi dine kontaktoplysninger. Dette kan for eksempel gøres ved at bekræfte et abonnement på et nyhedsbrev, underskrive en aftale eller kontrakt, fremsætte en forretningsanmodning eller give dig oplysninger, der er af værdi for dig.

SystemHouse Solutions gemmer dine personlige oplysninger i overensstemmelse med de rammeafgræsninger, der gælder for SystemHouse Solutions. framework indeholder oplysninger om, hvornår framework skal udføres af dokumenter der indeholder dine personlige data.

SystemHouse Solutions arbejder konstant på at træffe alle relevante tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der er nødvendige i hvert enkelt tilfælde for at beskytte dine personlige data og på anden måde sikre, at behandlingen finder sted i overensstemmelse med gældende lovgivning.

SystemHouse Solutions behandler de personlige oplysninger, der gives til os, såsom navn, e-mail-adresse, telefonnummer, adresseoplysninger, socialsikringsnummer, plante-id og information, der gives, når vi bruger tjenester leveret af os (f.eks. Via cookies).

GDPR for systemintegratorer

Generel databeskyttelsesforordning (GDPR) har konsekvenser for dig som systemudbyder af adgangskontrol, indbrudsalarmer, CCTV, telefoni og andre systemer, der håndterer personoplysninger. Fra og med maj 2018 skal du som systemleverandør overholde den nye generelle databeskyttelsesforordning (GDPR). GDPR er et sæt fælles europæiske regler, der sætter brugerne i fokus:

Brugere skal vide, at ejeren af ​​et personligt datasystem ikke gemmer unødigt mange oplysninger om dem.
Brugere skal have mulighed for at kontrollere, hvad der er gemt.

Dette påvirker ejere af brand, adgangskontrol, indbrudsalarmer, CCTV, telefoni og andre systemer, der håndterer personoplysninger, hvilket også påvirker dig som leverandør på flere måder:

Ejerne af systemerne har sandsynligvis brug for information fra leverandøren om de nye privatlivsregler.
Systemudbyderen, der er ansvarlig for driften og / eller servicen af ​​systemet, har et delvis ansvar for behandling af data i henhold til GDPR.

Afgørende for aftale, levering

GDPR specificerer, at enhver, der får adgang til et adgangssystem, skal undersøge, om systemudbyderen kan udføre opgaven. Det er at kunne levere tilfredsstillende både teknisk og organisatorisk. Med andre ord skal du tilbyde en pakkeløsning med system og drift, du skal også være i stand til at opfylde kravene i GDPR. Dette bekræftes af en såkaldt persondataadgangsaftale mellem dig som systemleverandør og ejeren af ​​det nuværende system som personadministrator. Procedurerne for afvigelse er et eksempel på, hvad man skal mestre.

Ansvar

Formelt er ejeren ansvarlig for systemet, og at dataene behandles korrekt. Selv hvis et selskab eller ejendomsselskab vælger at afbryde driften af ​​systemet til en ekstern leverandør, vil ansvaret ikke blive outsourcet. Men du er ikke fri for det, både du som systemleverandør og servicepartner og kunden er solidarisk ansvarlige for overtrædelser, der har en negativ indvirkning på en bruger. I ekstreme tilfælde vil der blive pålagt alvorlige overtrædelser af GDPR med gebyrer op til fire procent af en virksomheds globale omsætning. Derfor er det vigtigt, at du finder ud af, hvilke politikker du har brug for at vide inden for de nye privatlivsregler.