-
SHS > Løsninger > Hospitaler > Besøgssystemer til hospitaler
sjukhus_003

Skab fleksible, trygge besøgsflow med besøgssystemet Check In

Gør det lettere for både besøgende og personale ved at digitalisere din besøgsstyring. Med Check In får du et sikkert besøgsflow og aflaster samtidig receptionen.

Besøgssystem til hospitaler

Med SystemHouse Solutions besøgssystem Check In kan du på en nem måde forenkle besøgflowet på hospitalsområdet. Mens personale og godkendte leverandører ofte har adgangskort til de relevante indgange, skal besøgende henvende sig i receptionen, før mødet går i gang. Besøgssystemet Check In muliggør en sikker og effektiv måde at tage mod besøgende på, uanset om receptionen er bemandet, delvist bemandet eller helt ubemandet – i hvilken som helst reception på hospitalsområdet.

region-ostergotland-1

Giv den enkelte besøgende den bedste modtagelse

Et hospitalsområde har ofte et større antal bygninger med mange forskellige aktiviteter. De besøgende kan have brug for adgang til en særlig del af hospitalet, ofte med egen indgang på hospitalsområdet. Personalet og nogle leverandører har adgangskort, mens øvrige besøgende henvender sig i receptionen. Besøgssystemet Check In, muliggør en sikker og effektiv måde at tage mod besøgende på, uanset om indgangene er bemandet eller ubemandet.

Ét system udviklet til komplekse hospitalsområder

Hvordan fungerer det?

Med Check In, kan man nemt effektivisere besøgshåndteringen og aflaste hospitalets receptionister og administrative personale. Med den brugervenlige grænseflade kan hele systemet kan nemt håndteres på receptionisternes almindelige pc’ere. Gæstekort kan udskrives, før de besøgende ankommer i grupper til møder, og en besøgende eller gruppe kan hurtigt registrere sig i besøgskiosker ved hjælp af QR-koderne i invitationerne, der ligger i deres mobiltelefoner. Også uanmeldte besøgende kan søge efter værter og nemt kontakte dem, da systemet har indbygget IP-telefoni, der ringer op til værten og informerer om, hvem der skal på besøg og hvor. Møder kan bookes i enhver bygning, og du kan mødes med dine besøgende ved det reserverede mødelokale.

Problemfri integration med Exchange

Check In kan leveres med integration med Exchange/Outlook/Office 365. Det gør det nemmere at forhåndsregistrere besøgende fra Outlook-invitationer, når du reserverer et lokale og inviterer gæster. På den måde kan besøgende, ved hjælp af en QR-kode, som de får i invitationen, tjekke ind i en besøgskiosk, åbne en dør, elevator eller en speedgate direkte i mobilen. Alt er planlagt med start- og sluttider for deres adgangsrettigheder.

Mange bygninger, samme system

Hvis der er flere bygninger med forskellige indgange på hospitalsområdet, kan hver kiosk få sin egen opsætning af tjenester. Forskellige bygninger kan have forskellige sikkerhedsniveauer for besøgsstyring og besøgsflow. Nogle receptioner håndterer patienter, andre håndterer leverandører, partnere, leverancer osv.

En reception kan være bemandet, mens en anden er ubemandet, alt efter situationen. Besøgssystemet Check In, giver mulighed for at strømline den måde du håndterer besøgende på, ved hjælp af QR-koder for at få åbnet en dør, til at registrere dig i en kiosk og vente på at blive hentet.

Døråbning med gyldige QR-koder

Vores besøgskiosker kan udstyres med et indbygget relækort til at åbne døre for besøgende, der er blevet godkendt af deres vært. Når Check In ringer op til værten, siger en stemme, hvem der er på besøg, og hvad de skal gøre. Ved at trykke 1 på mobiltelefonen godkendes den besøgende, og der kan også sendes et signal om at åbne relæet i døren. Ved at trykke 2 kan du tale med den besøgende i kiosken, før du beslutter dig for, hvad du skal gøre. Ved at trykke 2 kan du give instruktioner eller vejlede den besøgende i, hvor denne skal gå hen, når døren er åben.

Aflast hovedreceptionen

Hospitaler har også en hovedreception, hvor besøgende beder om vejledning, og hvor besøgende henvender sig før møder. SystemHouse Solutions besøgskiosker, forbedrer flowet af mennesker i receptionsområdet. De aflaster receptionen, og besøgende kan blive registreret og få gæsteskilte med QR-koder, til at åbne andre døre på hospitalet. Receptionisterne kan bruge mere tid på at hjælpe besøgende, der har brug for andre former for hjælp, i stedet for at hjælpe besøgende, der blot kan registrere deres besøg på en besøgskiosk.

Karolinska Institutet, KI

Udvikling af flere særlige funktioner i adgangskontrolsystemet Integra, og et problemfrit besøgsflow med besøgssystemet Check In, giver KI topmoderne beskyttelse og et sikringssystem i særklasse.

Mange af Nordens mest krævende virksomheder er afhængige af vores sikkerhedsekspertise

Det er bestemt ikke tilfældigt, at produkter fra SystemHouse Solutions bliver installeret på hospitaler, forsyningsselskaber og teknikhuse, i fængsler, på museer, fabrikker, uddannelsesinstitutioner og kontorbygninger over hele Norden. Vores smarte løsninger garanterer pålidelighed og det højeste beskyttelsesniveau af bygninger og mennesker, døgnet rundt. Vi er meget stolte af alle vores tilfredse kunder, og her kan du møde nogle af dem.

Kontakt os for
mere information

Send en besked